جدیدترین مقالات و پروژه‌های دانشجویی

جدیدترین مقالات و پروژه‌های دانشجویی

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی
جدیدترین مقالات و پروژه‌های دانشجویی

جدیدترین مقالات و پروژه‌های دانشجویی

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی

تحقیق ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ...

تحقیق-ارائه-مدل-بهبود-کیفیت-خدمات-در-صنایع-تکنولوژی-اطلاعات-با-استفاده-از-qfd-منطق-فازی-و--
تحقیق ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و ...
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 93
حجم فایل: 1570 کیلوبایت
قیمت: 9500 تومان

توضیحات:
تحقیق با عنوان ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی(GP) در قالب فایل pdf و در حجم93 صفحه.

چکیده:
در کشورهای توسعه یافته همگام با رشد و پیشرفت سیستمها و فنون مدیریت کیفیت در بخش صنایع تولیدی، در صنایع ارائه خدمت نیز در بکارگیری مدلها و فنون مدیریت و تضمین کیفیت پیشرفتهای چشمکیری صورت گرفته است. متاسفانه در کشورهای در حال توسعه نیازهای اولیه باعث توجه تک بعدی و غیر معقول به امر تولید گشته است و باعث کم کاری در بخش کیفیت خدمات در این کشورها شده است. از این رو در این تحقیق بهبود خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است. در این میان روش QFD روش بسیار موثر و کارا برای تحقق مشتری گرایی در سازمان می باشد که از نظر سازمانها و شرکتهای پیشرو در داخل کشورمان نیز به عنوان یک روش موثر در جهت برآورده ساختن نیازهای مشتری شناخته شده و بارها بکار گرفته شده است. برخی ایرادات وارد بر QFD عبارتند از ابهام در ندای مشتری و عدم قطعیت در تعیین مقادیر هدف.

در این تحقیق با ارائه یک مدل ترکیبی از "گسترش کارکردهای کیفیت (QFD) و منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی، سعی شده تا بر این نقاط ضعف غلبه شود و گامی در جهت بهبود و توسعه مدلهای کیفیت در زمینه خدمات برداشته شود تا بتوان در آینده با کارهای مشابه در این زمینه، خلاء موجود را کاهش داد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
بیان مسئله
هدف تحقیق
نمونه مورد بررسی
سئوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات
مرور ادبیات
گسترش کارکردهای کیفیت(QFD)
منطق فازی
برنامه ریزی آرمانی
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
محدودیتهای تحقیق
ابزار جمع آوری اطلاعات
روش تحلیل داده ها
مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه­ریزی آرمانی
فصل چهارم: یافته های تحقیق
مقدمه
تشکیل کمیته QFD
شنیدن ندای مشتری
بازبینی خواسته های مشتری
وزن دهی خواسته های مشتری
تبدیل متغیرهای زبانی به اعداد فازی
روش سه مرحله ای QFD
خانه شماره 1 QFD
خانه شماره 2 QFD
خانه شماره 3 QFD
طبقه بندی الزامات عملیات
تعریف متغیرهای تصمیم گیری
تعیین آرمانها و اولویت آنها در تعیین مقادیر هدف
ارائه مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
مقدمه
نتایج پرسشهای تحقیق و ارائه پیشنهادات
ارائه پیشنهادات جهت تحقیقات آتی
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادات به شرکت نمونه
منابع و مأخذ
چکیده لاتین

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

جزوه حسابداری بانکی

جزوه-حسابداری-بانکی
جزوه حسابداری بانکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 139
حجم فایل: 780 کیلوبایت
قیمت: 4800 تومان

توضیحات:
جزوه کامل حسابداری بانکی در قالب فایل pdf و در حجم 139 صفحه.

این جزوه حاوی مباحث کلی حسابداری بانکی به همراه مثالهای متنوع جهت تفهیم موضوع است. برخی از فصول مورد بحث در این جزوه 139 صفحه ای عبارتند از: مبانی و اصول حسابداری، انواع عملیات بانکی ، مدل حسابداری و تجزیه و تحلیل آثار معاملات و عملیات مالی، جمع آوری اطلاعات مالی، تراز آزمایشی و دفاتر روزنامه و کل و ... می باشد.این جزوه که در نوع خود کاملترین می باشد، بخصوص برای آمادگی در خصوص آزمونهای استخدامی بانکها و بویژه برای افرادی که می خواهند به درک درستی از مباحث حسابداری و کاربرد آن در بانکداری برسند، مفید است.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل یکم : مبانی و اصول حسابداری
تاریخچه حسابداری
اهمیت حسابداری
موضوع حسابداری
تعریف حسابداری
اصول شناخت و اندازه گیری عناصر حسابداری
اصل بهای تمام شده
اصل تحقق درآمد
اصل تطبیق هزینه ها با درآمدها
اصل افشاء
قلمرو حسابداری
حسابداری مالی
حسابداری مدیریت
حسابداری بهای تمام شده
حسابداری دولتی
حسابداری داخلی
حسابرسی
سوالات
پرسش های چند گزینه ای
فصل دوم : انواع عملیات بانکی ، مدل حسابداری و تجزیه و تحلیل آثار معاملات و عملیات مالی
مدل حسابداری
دارایی
حساب وجه نقد
وجوه در راه
حساب تمبر مالیاتی
حساب سپرده قانونی
حساب تسهیلات اعطایی قرض الحسنه
حساب تسهیلات اعطایی مضاربه
حساب تسهیلات اعطایی جعاله
حساب تسهیلات اعطایی فروش اقساطی
حساب موجودی انبار
حساب اموال منقول
عملیات انتقال
سند حسابداری بین واحد ها
اسناد بین واحد وارده
اسناد بین واحد وارده- بدهکار
اسناد بین واحد وارده - بستانکار
اسناد بین واحد صادره
نمونه اسناد حسابداری
تجزیه و تحلیل آثار معاملات و عملیات مالی
معادله حسابداری و ترازنامه
سوالات
پرسش های چند گزینه ای
تمرین
فصل سوم : جمع آوری اطلاعات مالی
T حساب
ثبت معاملات در حساب ها
مانده گیری حساب ها
تراز آزمایشی
ثبت های حسابداری
ثبت ساده
ثبت مرکب
سوالات
پرسش های چند گزینه ای
تمرین
مسائل
فصل چهارم : شیفریه ، تراز آزمایشی و دفاتر روزنامه و کل
شیفریه
مراحل تهیه شیفریه
تراز آزمایشی دو ستونی
تراز آزمایشی چهار ستونی
ثبت عملیات و استخراج شیفریه و تراز آزمایشی
ضرورت استفاده از دفاتر قانونی
اصلاح حساب های دفتر کل
بخش دوم : مراحل حسابداری بانکی در پایان دوره مالی
تهیه تابلوی سود و زیان ( صورت سود و زیان )
بستن حساب موقت
تهیه تراز آزمایشی اختتامی
بستن حساب های دائمی
انتقال مانده حساب های دائمی به دفاتر سال جدید
سوالات

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام

پرسشنامه-استاندارد-انگیزش-شغلی-هاکمن-و-اولدهام
پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 104 کیلوبایت
قیمت: 3800 تومان

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام، در قالب فایل word و در حجم 6 صفحه.

پرسشنامه انگیزش شغل هاکمن و اولدهام دارای 15 سوال است و هدف از آن بررسی نگرش های کارکنان در زمینه شغل کنونی آنها در سازمان می باشد. این پرسشنامه که جزو معتبرترین پرسشنامه های سنجش انگیزش شغلی کارکنان است، بر اساس مدل MPS استخراج شده و ترجمه فارسی منبع اصلی است. معیارها، سئوالات مرتبط با هر معیار و نحوه امتیازدهی نیز در این فایل تشریح شده است.


کپی کردن، فروش و یا ارائه این فایل بصورت رایگان به دیگران شرعاً و قانوناً مجاز نمی باشد و پیگیرد قانونی دارد.
فرافایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی فایل های قابل دانلود


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.